Merkatuak elkarrizketak direla esan ohi da, eta are gehiago Interneti buruz ari bagara. Sarean erabiltzailea baita errege.

Hori da web 2.0 esan zaionaren oinarri nagusia. Izan ere, Interneten hastapenetan, erabiltzaileak informazio-hartzaile hutsak ziren; baina, bigarren belaunaldiarekin batera, informazio-iturri ere bilakatu dira.

Adibidez, garai batean, egunkariak irakurri besterik ez genituen egiten. Gaur egun, geure egunkari propioa izan dezakegu blog bat erabiliz.

2.0 terminoa 2004. urtean sortu zen. Erabiltzaileen parte-hartzea eta informazioaren elkartrukea esan nahi du, gutxi gora behera, merkatu batean gertatzen den bezala. Webgune sozial edo social media ere deitu izan zaio.

Mota horretako webguneak asko zabaldu dira. Aitzindariak ingeleraz izan baziren ere, gaur egun hainbat hizkuntzatan topa ditzakegu. Wikipedia, bideoak sareratzeko webguneak, argazkiak partekatzekoak... Twitter eta Facebook bezalako sare sozialak ere 2.0-ren seme-alabak dira.

2006. urtean, Time aldizkariak Interneteko erabiltzaileak izendatu zituen urteko pertsonaia. Alegia, zu zeu. Zure edukiak, argazkiak, iritziak... ezagutzera eman nahi badituzu, ez daukazu aitzakiarik. Erabili 2.0 tresnak.

Buletina

Bidali zure helbide elektronikoa eta jaso asteroko buletina zure sarrera-ontzian

Bidali