Elhuyar zientziaren komunikazioa

Biografiak

Oier Lakuntza CICenergiGUNEn

2019/11/19

CICenergiGUNE zentroko Oier Lakuntza ikertzailea izan da gurekin. Kimikari teorikoa da, eta azken bolada honetan energiaren ikerketan hasi da. Aldaketa handia berarentzat. Sodio-ioizko bateriei buruz hitz egin digu, beharbada auto elektrikoen baterien etorkizuna izan daitekeena. Eta hori CICenergiGUNE zentroan ikertzen dituzten gaietako bat besterik ez da.

Margarita Salas gogoan

2019/11/12

Margarita Salas biokimikaria hil egin da, eta haren lana gogoratu nahi izan dugu. Erreferente bat izan da genetikaren arloan, batez ere, Phi29 bakteriofagoarekin egindako ikerketa luze eta oparo baten ondorioz.

Arkaitz Carracedo

2019/11/04

Arkaitz Carracedo CICbioGUNE zentroko ikertzailea izan da gurekin. Minbizia ikertzen du, tumorearen zelulen bizi-irauteko mekanismoak ulertu nahian. Haren ibilbide profesionalari jarraipena egin diogu, eta aurkitu dugu minbiziaren ulertze-estrategiek eraman duten Carracedo ikerketa-zentro batetik bestera.

Atariko proba: Aitzol Garcia Etxarri, DIPC-ko fisikaria

2019/10/26

Ikerketaz eta dibertsitateaz aritu gara. “Atariko Proba” egin diogu Aitzol Garcia Etxarri DIPC-ko fisikariari. Gaindituko ote du?

Nettie Stevens: Kromosomak eta sexua