Elhuyar zientziaren komunikazioa

Biologia artikuluak

Sexua eta generoa aintzat hartzeak ikerketak hobetuko lituzke

2019/11/08

Sexua eta generoa aintzat hartzeak ikerketak hobetuko lituzke

Hainbat ikerketak erakutsi dute sexua eta generoa kontuan ez hartzeak ondorio kaltegarriak izan ditzakeela, adibidez, emakumeen osasunean. Orain, bi faktore horiek aintzat hartzeak ikerketak hobetzeko aukera ematen duela aldarrikatu du nazioarteko ikertzaile-talde batek, Nature aldizkarian argitaratutako artikulu batean.

Artikuluan, sexua eta gene

Bananak eta CRISPR

2019/09/30

Bananak eta CRISPR

Bananak eta CRISPR. Bikote xelebrea. Ohiko fruta jangarri bat bata, eta genetikaren teknika iraultzaile bat bestea. Nature aldizkarikoek diotenez bananak salbatzeko, CRISPR erabili behar da. Proposatzen dutenez, bananaren etorkizunaren aukera bakarrenetako bat CRISPR teknika erabiltzea izan liteke.

Bischoff eta garunaren pisua

2019/09/13

Bischoff eta garunaren pisua

Oro ez da urre. Horixe gertatzen da zientzialari ospetsuekin ere. Egiten dituzten ikerketa eta aurkikuntzengatik ezagutzen ditugu, noski. Baina badute beste alde bat, pertsonalagoa, eta haien inguruko pasadizoak, zurrumurruak edo bitxikeriak aurkituko dituzu hemen.

Duela 550 milioi urteko animalia mugikor eta bilateral baten fosila aurkitu dute