Elhuyar zientziaren komunikazioa

Sariak artikuluak

Ana Galarraga Aiestaran eta "Lekukoak" atala, RASK sarien finalista

2019/11/06

Ana Galarraga Aiestaran eta "Lekukoak" atala, RASK sarien finalista

Azaroaren 28an banatuko dira aurtengo Rikardo Arregi Kazetaritza Sariak, eta finalisten artean Ana Galarraga Aiestaran dago, Elhuyar aldizkarian idazten duen “Iraultza txikien lekukoak” atalarengatik.

Atal xumea bezain ederra da. Elkarrizketa formatua du, eta ibilbide luzeko zientzialariak ditu protagonista. Haien ustekabeei eta itxaropenei buruz

Abian da Caf-Elhuyar sariketa

2019/10/17

Abiatu da Caf-Elhuyar sariketa, zientziaren eta teknologiaren mundua gizarte osoarekin lotzeko asmoz. Zubiri-zubiri da aurtengo leloa. Izan ere,  eremu zientifiko-teknologikoa eta gizartearen artean zubigintzan dabiltzanen lana aitortzea, saritzea eta bultzatzea da CAF-Elhuyar sariketaren xedea.
Pitzadurarik ez Nobelen erreinuan

2019/10/14

Nobel saria jasoko duten ikertzaileen izenak ezagutu baino astebete lehenago, irabazle tipikoen erretratuak erakutsi zituen Inside Science komunikabide estatubatuarrak. Erretratu horiek egiteko, Medikuntza edo Fisiologiako Nobelaren 199 irabazleen aurpegiak, Fisikakoaren 201enak eta Kimikakoaren 165enak konbinatu dituzte, eta hala lortu dituzte, hu

Kimikako Nobel saria, litio-ioizko bateriak garatu zituztenentzat

2019/10/09

Stanley Whittingham, John Goodenough eta Akira Yoshino ikertzaileek jasoko dute 2019ko Kimikako Nobel saria, litio-ioizko bateriak garatzeagatik. Nobel Fundazioak aditzera eman du gure bizitzak irauli dituztela litio-ioizko bateriek. Haiei esker, kablerik gabeko eta erregai fosilik gabeko gizarte baterako bidea ireki dutela adierazi du.

Telefono