Elhuyar zientziaren komunikazioa

Giza zientziak artikuluak

“Sapiens ispiluaren aurrean” liburua argitaratu da, Booktegi plataforman

2019/01/25

“Sapiens ispiluaren aurrean” liburua argitaratu da, Booktegi plataforman

Elhuyar aldizkarian argitaratutako hamazazpi artikulu hautatu eta ordenatu ditu Ana Galarraga Aiestaran artikuluen egileak, eta liburu batean bilduta argitataratu ditu Booktegi plataformak.

“Sapiens ispiluaren aurrean” da bildumaren izenburua, eta gure espeziea nolakoa den azaltzen du, diziplina zientifiko desberdinen ikuspegitik: arkeologia, ebol

“Sapiens ispiluaren aurrean”, liburu-aurkezpena eta solasaldia

2019/01/10

“Sapiens ispiluaren aurrean”, liburu-aurkezpena eta solasaldia
Booktegi plataformak “Sapiens ispiluaren aurrean” liburua aurkeztuko du urtarrilaren 24an, ostegunarekin, 19:00etan, Donostiako Liburutegi Nagusian. Ana Galarraga Aiestaran zientzia-komunikatzaileak Elhuyar aldizkarian idatzitako artikulu batzuk biltzen ditu liburuak
Suizidiorako joeran geneek zeresana badutela ondorioztatu dute

2018/11/22

Lehen aldiz, azterketa bat egin dute argitzeko suizidiorako joeran geneek zeresanik ba ote duten, eta emaitza baiezkoa izan da. Utah-eko Unibertsitateko zientzialariek egin dute ikerketa, beren buruaz beste egin duten pertsonen DNA aztertuta. Ikertzaileen arabera, bizipenek eta inguruak eragin handia dute suizidiorako pentsamenduak izaten dituztene

Nobel sariak auzitan

2018/10/09

Donna Stricklandek harrituta jaso zuen Nobel sarien ordezkariaren deia. Ezin zuen sinetsi, eta are sinesgaitzagoa egiten zitzaion Fisikako Nobel saria jasoko duen hirugarren emakumezkoa izatea, sariketaren historia osoan. Antza denez, ez zegoen oso arduratuta Nobel sariekin, hori ere ez baitzekien.

Alabaina, azken urteotan gero eta ozenagoa da Nob