Elhuyar zientziaren komunikazioa

Entzun Zientzia.net

Materialak

Metal ez-magnetikoak magnetiko bihurtu dituzte

2015/08/06

Berez magnetikoak ez diren metalak magnetiko bihur daitezkeela erakutsi dute Leeds Unibertsitateko ikertzaileek, gaur Naturen argitaratu duten lanean. Kobrea eta manganesoa magnetiko izatea lortu dute, molekula organikoekin konbinatuz. Magnetismoa ahula da, eta egun gutxi batzuk baino ez du irauten, baina ikertzaileek uste dute material magnetiko b

Roberto roverra

2015/05/23

Martera bidaltzen dituzten roverren antzekoa da, baina EHUko ikasle batzuek aurrekontu apalago batera egokitu egin dute.

Metalaren aro berria

2015/05/23

Diseinu-askatasuna eta materialaren aurrezpena, eransketa bidezko fabrikazioaren abantaila nagusiak.

Inprimagailutik fabrikara

2015/05/23

Eransketa bidezko fabrikazioa teknologia estrategikoa izango da etorkizuneko industrian. Lanbide Heziketako ikasleak lehen bait lehen trebatzea nahi dute Tknikan.

Polikaprolaktona umeen eztarrian