Elhuyar zientziaren komunikazioa

#KZJaia2

Koldo Garcia, KZJaiaren bihotza eta garuna

2015/04/13

Kultura zientifikoaren hirugarren jaia bukatu egin da. Baina guk hitz egin nahi izan dugu jai horren bihotza eta garuna izan denarekin: KOLDO GARCIA biologo konputazionalarekin. Harekin, kulturaz eta zientziaz hitz egin dugu eta bere ikerketaz ere bai.

54 ekarpen 54 egunetan

2014/06/24

Apirilaren 28 abiatu zen #KZJaia2 suziria eta, ekainaren 20an lur hartu arte, kultura zientifikoaren espazioan ibili gara astroz astro. Izarrak, asteroideak, sateliteak… geldialdi bakoitza ikasteko eta kultura zientifikoa zabaltzeko baliatu dugu, duela sei hilabete lehenengo jaialdiarekin hasitako bideari jarraiki. Bidaiak iraun duen 54 egunetan 54

#KZJaia2: 3. bilduma

2014/06/23

Bukatu da bidaia. Zortzi astez ibili gara izarrak, asteroideak eta sateliteak bisitatzen. Lehenengo 3 asteetan 16 izar ezagutu genituen, hurrengo 3 asteetan 11 izar eta 11 asteroide, eta azken bi astetako txanpa honetan beste asteroide bat eta 15 satelite. Hemen duzue azken bi asteetan ikasi dugun guztiaren bilduma:

- Europa: “Puxika puztu putz eg

#KZJaia2ri amaiera emateko mojito berezia!

2014/06/20

#KZJaia2 jaialdiaren amaierara iritsi gara, eta ospatzeko mojito berezi bat prestatu dugu, izotz lehorra erabiliz. On egin!

Bero espezifikoaren froga esperimentala

2014/06/19

Elhuyar Zientzia unitateko kide batzuek esperimentalki frogatu nahi izan dute bero espezifikoaren kontzeptua. Zientziazale petoak izan arren, gehienak teoriaren kontra, eta Danel Solabarrieta bustitzearen alde daude. Lortuko dute?