Elhuyar zientziaren komunikazioa

Entzun Zientzia.net

Unibertsitateak

Fernando Plazaola Muguruza EHUko Ikerketaren arloko errektoreordea

“Gustatuko litzaidake gure herrian denak bat egitea ikerketaren munduan”

2015/06/08

“Gustatuko litzaidake gure herrian denak bat egitea ikerketaren munduan”
Ez da erraza izan Plazaolarekin hitz egitea; ez elkarrizketari uko egiten ziolako, inondik inora ere ez, baizik eta ezin zuelako tarterik topatu. Behin tartea hartuta, ordea, jario biziz erantzun die galderei, zalantzarik egin gabe. Nonbait, bere ibilbidean zerk txunditu duen bezain garbi du zer nahi duen etorkizunerako.
Basque Research webgunea itxi du Elhuyarrek

2015/01/30

Basque Research webgunearen azken eguna da gaurkoa. Hala esan dute webgunearen arduradunek, ohar baten bidez. 2002an sortu zen proiektua, Euskal Herriko ikerketaren berri bertan eta nazioartean zabaltzeko, Elhuyarren ekimenez eta Eusko Jaurlaritzaren laguntzarekin. Proiektua kanpoko finantziazio-iturririk gabe gelditu dela, eta hura berritzeko ahaleginak antzuak izan direla adierazi dute oharrean arduradunek, eta, ondorioz, ixtea beste aukerarik ez dutela izan.
 “Ezagutzari ekarpenak egin ahal izatea zen, eta da, ikertzaile izateko akuilu nagusia"

Irene Sendra Server Astrofisikaria

2015/01/09

Fisika-ikasketen azken urteetan sortu zitzaion Irene Sendrari ikertzaile izateko gogoa. “Garai hartan egokitu zitzaizkidan irakasleak, irakasle onak ez ezik, ikertzaile ere baziren, eta haien lanak asko erakarri ninduen”, gogoratu du. Hala, Valentziako Unibertsitateko Fisikako bosgarren mailan, Astronomia eta Astrofisika sailean ikertzen hasteko be

Atal berri bat du Elhuyar aldizkariak: Ekinean

2014/12/02

Abenduko zenbakiaren batera, "Ekinean" atala sortu du Elhuyar Zientzia eta Teknologia aldizkariak. Zientzialariak dira atalaren protagonista, eta lanbidearen bizipenetatik ari dira elkarrizketatuak. Zer lan egiten duten kontatuko digute, nola iritsi diren horra, zerk bultzatu dituen zientzialari izatera, zerk kezkatzen dituen, zer nahi duten... Ike

Posible al da bikaintasuna zientzian berdintasunik gabe?

2014/11/14

Izenburuko galderari erantzun nahian, mahai-ingurua antolatu zuten Elhuyar Zientziak eta Elhuyar Aholkularitzak azaroaren 13an. Berdintasun Gunearen (Emakunde) eta Zientzia Astearen (Innobasque) markoa aprobetxatuta, ikerketa-arloan diharduten lau emakume gonbidatu zituzten zientziaz eta berdintasunaz eztabaidatzera: Osasun Saileko Elena Aldasoro Unamuno, Ikerbasqueko Ainhoa Madariaga Martinez, Mondragon Unibertsitateko Ainhoa Larrañaga Elorza eta Euskal Herriko Unibertsitateko Teresa Nuño Angós.  Haien ikuspegi eta ibilbideak uztartuz, Euskal Herrian zientzia-sisteman dagoen errealitatera hurbiltzeko aukera izan zuten parte-hartzaileek zein entzuleek.

Elhuyar sarean