Elhuyar zientziaren komunikazioa

Genetika bideoak

Atariko proba: Koldo Garcia, biologoa

2017/10/07

Koldo Garcia Etxebarria bilogo konputazionala da. Elkarrizketa pertsonal hau bere lantokiaren atarian, Biodonostian, egin diogu. Gaindituko ote du Atariko proba?

Genetika aurreratua txakolina hobetzeko

2017/02/18

Ardoaren ezaugarrietan eragina du mahastiaren lurrak. Lurrean dauden mikroorganismoak dira horren erantzule. Mikroorganismo horiek identifikatzeko proiektu bat ezagutuko dugu, teknika berri bat darabilena, gainera.

Txapeldunak, izatez ala izerdiz?

2017/01/21

Kiroletako lesioek oinarri genetikoa dutela kontuan izanda, korrikalari eta txirrindularien lesio-arriskua ezagutzeko teknika bat ezagutuko dugu. Etxean bertan egin daiteke proba KirolDNAk eskaintzen duen kita erabilita.

Zuhaitz genetikoan gora

2016/10/08

Historian atzera egin eta nondik gatozen irakur daiteke gure material genetikoan, gure arbasoak zein izan ziren jakin.

Nolako bizimodua, halako epigenetika

2016/10/08

DNA-kode berarekin oso gauza desberdinak egiten ditu naturak; geneak aktibatuta eta desaktibatuta. Epigenetika izena du mekanismo horrek eta ingurunearen menpekoa da.