Elhuyar zientziaren komunikazioa

Entzun Zientzia.net

Enpresa

Basque Research webgunea itxi du Elhuyarrek
 

Basque Research webgunea itxi du Elhuyarrek

2015/01/30

Basque Research webgunearen azken eguna da gaurkoa. Hala esan dute webgunearen arduradunek, ohar baten bidez. 2002an sortu zen proiektua, Euskal Herriko ikerketaren berri bertan eta nazioartean zabaltzeko, Elhuyarren ekimenez eta Eusko Jaurlaritzaren laguntzarekin. Proiektua kanpoko finantziazio-iturririk gabe gelditu dela, eta hura berritzeko ahaleginak antzuak izan direla adierazi dute oharrean arduradunek, eta, ondorioz, ixtea beste aukerarik ez dutela izan.

Zientzia, Teknologia eta Berrikuntza Plana, 2015: Herrialde batek etorkizunaren alde egindako apustua

2012/09/01

Zientzia, Teknologia eta Berrikuntza Plana, 2015: Herrialde batek etorkizunaren alde egindako apustua

Esaten da ekonomian indartsuen diren herrialdeek ez dutela aberats direlako inbertitzen zientzian, baizik eta aberats direla zientzian inbertitzen dutelako. Zientzian inbertitzeaz hitz egitea hezkuntzan inbertitzeaz hitz egitea ere bada, zeren eta biak, zientzia eta hezkuntza, txanpon beraren bi aldeak dira: hazkunde ekonomikoarekin eta aurrer

...

Proteinak biluzik

2012/05/06

Proteinak ezinbestekoak dira bizitzeko; izan ere,  gure organismoko zelulek betetzen dituzten funtzio gehienetan  parte hartzen dute. Are gehiago, gaixotasunak proteinekin zerikusi zuzena dute, behar ez duten moduan edo unean funtzionatzen duten proteinek eragiten baitituzte.

CICbioGune ikerketa-zentroan proteinak behatzen dituzte egitura nolakoa den jakiteko. Forma ezagututa, proteinen funtzionamenduan eragin dezaketen botikak ...

Neuromarketina: kontsumitzaileon garunaren barruan!

2012/05/01

Neuromarketina: kontsumitzaileon  garunaren barruan!
Zer nahiago duzu? Pepsi ala Coca-Cola? McDonald´s ala Burger King? Apple ala Microsoft? Mercedes ala Golf? Pentsatu al duzu inoiz norberaren gogoak eta nahiak zertan oinarrituta dauden? Zerk bultzatzen gaitu hori erostera? Kontsumitzean baldintzatzen gaituzten faktore bakarrak norberaren gustuak eta arrazoi kontzienteak direla uste baduzu, zur eta lur geratuko zara neurozientzialariek aurkitu dutena jakiten duzunean. Enpresaburuek kontuan hartzen dituzte neurozientzia-arloko aurkikuntzak marketineko estrategia eraginkorragoak aurkitzeko.

Ekiona, eguzki-farolak

2012/04/01

Donostiako enpresa batek neurrira diseinatzen ditu eguzki-farolak.

Harpidetu gai honen RSSra

Gaiak

Ikusi beste gai batzuk

Mota

Iragazi formatuaren arabera

Saioa hasi

Erabiltzaile-izenik ez baduzu, eman izena

Pasahitza ahaztu zait

Jarraitu Zientzia.eus

Elhuyar sarean

Babesleak
Eusko Jaurlaritzako Industria, Merkataritza eta Turismo Saila