Elhuyar zientziaren komunikazioa

Fisika bideoak

Wolfram deuna: eskatologia

2019/11/16

Zikinkeriak, txizak eta kakak nahi gabe ere barregurea ematen digute. Gisa horretako gaiak hartuta igo ziren Bergarako taula gainera Lorea Arakistain, Nagore Elu, Josu Lezameta "Jozulin" eta Koldo Garcia "Koldotxu".

Suaren arrastoen bila

2019/11/02

Suak material guztietan arrastoa uzten du eta, era berean, erretako gai guztiek arrastoa uzten dute. Irakurtzen jakitea da gakoa. Irakurketa hori egiten ikasteko Bizkaiko Foru Aldundiak Ispasterren duen suhiltzaileen formazio zentroan izan gara. Josu Garcia Merino Donostiako udaltzaina eta suteen ikerketan aditua izan du irakasle .

Atariko proba: Aitzol Garcia Etxarri, DIPC-ko fisikaria

2019/10/26

Ikerketaz eta dibertsitateaz aritu gara. “Atariko Proba” egin diogu Aitzol Garcia Etxarri DIPC-ko fisikariari. Gaindituko ote du?

Atariko proba: Kristina Zuza, fisikaria

2019/10/05

Kristina Zuza Elosegik astrofisika ikasi zuen eta astronomia du afizio. UPV/EHUn ikertzen dihardu, fisikaren irakaskuntza hobetzeko bideak bilatzen, ikasleak ikasketa-prozesuaren protagonista bihurtuta. Egunen batean, ikasleak Newtonen 3. Legea ondo ulertzera iritsi direla jakin nahiko luke, baina exoplaneta batean bizi-arrastoak topatzea errazagoa dela uste du. Atariko proba gaindituko ote du?

Artisauen fisika biolinetan