Elhuyar zientziaren komunikazioa

Elkarrizketak bideoak

Zientzia eta Teknologia Fakultateak 50 urte

2019/04/13

Euskal Herriko Unibertsitateko Zientzia eta Teknologia Fakultateak 50 urte bete ditu. Fernando Plazaola egungo dekanoarekin hitzordua egin dugu mende erdi honetan egindako ibilbidea errepasatzeko. Gainera, puntako ikertzaile gazte batzuen laborategiak bisitatu ditugu, eraikin honen barruan klasera joan baino askoz gehiago egiten dela frogatzeko.

Atariko proba: Naiara Rodriguez, ingeniari biomedikoa

2019/03/30

Naiara Rodriguez Florez ingeniari biomedikoa da. Batik bat gaixotasunek hezurren propietateetan duten eragina ikertu du. Mondragon Unibertsitatean ikertzaile eta irakasle lanetan dabil.

Atariko proba: Uxoa Iñurrieta, hizkuntzalari konputazionala

2018/01/13

Uxoa Iñurrietak itzulpengintza ikasi zuen eta UPV/EHUko IXA taldean lan egiten du ikertzaile gisa. Bere hitzetan, ordenagailuei euskara irakasten die. Gaindituko ote du gure Atariko Proba?

Atariko proba: Idoia Mugica, CFM-ko komunikazio-arduraduna

2017/12/02

Idoia Mugica kimikan doktorea da, eta Eureka! Zientzia Museoan lan egiten hasi zen komunikazio-arduradun gisa. Orain, Donostiako Materialen Fisikako Zentroan dabil han egiten duten ikerketa gizarteratzen.

Atariko Proba: Jon Mattin Matxain Beraza, kimikaria

2017/11/04

Txoni Matxain irakaslea eta ikertzailea da UPV/EHUko Kimika Fakultatean eta DIPCn. Politikan zientzialari gehiago behar direla dio, gauzak hobeto joan daitezen.