Elhuyar zientziaren komunikazioa

Ikerketa-zentroak audioak

Juan San Martin beka 2017

2017/09/11

Aurten, Eibarko udalak eta UEUk ematen duten Juan San Martin beka arkeologiako proiektu bati esleituko zaio. Bekaren XIII. edizioa da, eta JUNKAL TXURRUKA euskara arloaren arduraduna eta PATXI LEJARDI zinegotzia eta euskara batzordearen presidentea izan dira gurekin aurtengo beka aurkezten. Aukera bat guretzat Juan San Martin berari buruz hitz egiteko.

CFM zentroan, atomoen artean

2017/05/07

Idoia Mujika dibulgatzaileak CFMzentroaren ateak ireki dizkigu, Materialen Fisika Zentroa. Donostian elkarren ondoan dauden hiru fisikako zentroetako bat da, ezezagunena gainera. Tunel efektuzko mikroskopio bat erakutsi digu irrati bidez.

Emakume eta neska zientzialarien nazioarteko eguna

2017/02/10

Otsailaren 11 Emakume eta neska zientzialarien nazioarteko eguna da. Egun horretako ekitaldi batzuen berri emateaz gain, haurrengan estereotipoek duten indarra agerian jartzen duen ikerketa bat azaldu du Elhuyarreko Ana Galarragak, Euskadi Irratiko Mezularia saioan.

Trasteleku bat Teknopolisen

2016/01/11

ETBko Teknopolis saiokoak Gipuzkoako Ondare Higigarrian izan dira. Han gordetzen dira agiri historikoak, aztarna arkeologikoak eta beste mota askotako materialak. Teknopolisekoen interesa izan da jakitea nolako teknologia erabiltzen duten gordailu horretan edukia behar bezala mantentzeko. Denboran ondo irautea erronka handia da.

Egokituz laborategiak, 30 urte

2016/01/10

Egokituz laborategia Donostiako Informatika falkultatean dago, EHUn. 30 urte bete dituzte sistema informatikoak pertsona ezinduentzat egokitzeko ikerketa egiten. Urtebetetze hori gogoz ospatu dute, eta guk ere bai. Horretarako, iratira gonbidatu ditugu laborategiko bi kide: JULIO ABASCAL eta MIRIAN ARRUE.