Elhuyar zientziaren komunikazioa

Elkarrizketak bideoak

Atariko proba: Uxoa Iñurrieta, hizkuntzalari konputazionala

2018/01/13

Uxoa Iñurrietak itzulpengintza ikasi zuen eta UPV/EHUko IXA taldean lan egiten du ikertzaile gisa. Bere hitzetan, ordenagailuei euskara irakasten die. Gaindituko ote du gure Atariko Proba?

Atariko proba: Idoia Mugica, CFM-ko komunikazio-arduraduna

2017/12/02

Idoia Mugica kimikan doktorea da, eta Eureka! Zientzia Museoan lan egiten hasi zen komunikazio-arduradun gisa. Orain, Donostiako Materialen Fisikako Zentroan dabil han egiten duten ikerketa gizarteratzen.

Atariko Proba: Jon Mattin Matxain Beraza, kimikaria

2017/11/04

Txoni Matxain irakaslea eta ikertzailea da UPV/EHUko Kimika Fakultatean eta DIPCn. Politikan zientzialari gehiago behar direla dio, gauzak hobeto joan daitezen.

Animalien adimena

2017/10/28

Zergatik hitz egiten dute loroek? Adimena dutenaren seinale da hori? Ba al dute, ordea, animaliek adimenik? Galdera horien erantzunen bila jo dugu Maider Pérez de Villarrealengana. Albaitaritza ikasi zuen eta animalien portaera edo etologian aditua da.

Atariko proba: Koldo Garcia, biologoa

2017/10/07

Koldo Garcia Etxebarria bilogo konputazionala da. Elkarrizketa pertsonal hau bere lantokiaren atarian, Biodonostian, egin diogu. Gaindituko ote du Atariko proba?