Elhuyar zientziaren komunikazioa

Biologia argazkiak

Rio Tinto, ibai estralurtarra

2014/10/01

Rio Tinto ibaiaren ur gorrietan ez da arrainik bizi, ez anfibiorik, ez intsekturik. Eta ibaiertzean nekez hazten da ... Rio Tinto, ibai estralurtarra

Jaizkibel, hareharriaren apetak

2014/07/01

Hondarribia eta Orio arteko kostaldean, 40 kilometrotan zehar, altxor handiak daude; Jaizkibel formazioko hareharrizko estratuek gordetzen dituzten altxor geologiko eta ... Jaizkibel, hareharriaren apetak

Definizioekin jolasean

2012/10/01

Ez da erraza irudi batek erakusten duena hitzez azaltzea. Eta are zailagoa da hitzetan jartzea irudiak bati burura ... Definizioekin jolasean

Koralen enbrioiak

2012/03/08

Koralak sexu bidez ugaltzen dira, baina harreman estua dute klonazioarekin ere. Australiako Itsas Zientzien Institutuko ikertzaileek frogatu dute olatuek ... Koralen enbrioiak

Ozeanotetako biztanle ezezagunak

2011/01/01

2000. urtean hasi zen, eta 2010ean bukatu. Hamar urtez lanean aritu dira mundu osoko ia 3.000 zientzialari, erronka bat betetzeko: ... Ozeanotetako biztanle ezezagunak