Elhuyar zientziaren komunikazioa

Biografiak bideoak

Protagonistak

2014/02/22

Teknopolisen protagonistak asko dira: ikertzaileak, adituak, arituak... eta bizipen berezi-bereziak izan dituzten pertsonak.

Sydney Brenner-en gogoetak

2012/03/18

1953.urtean Watson eta Crick ikertzaileek DNAren helizearen egitura aurkitu zutenean, alboko gelan zegoen lanean. Sydney Brenner ikertzaileaz ari gara, biologia molekularraren aitaz. 85 urteko ikertzaile hegoafrikar honek 2002. urtean Fisiologia eta Medikuntzako Nobel saria jaso zuen, RNA mezularia aurkitu izanagatik. Biologiaz, genetikaz eta gizakiaz eta inguruneaz egin du gogoeta gure ...

Itziar Eizagirre, enologoa

2011/10/27

Txakolin-ekoizleen familia bateko bosgarren belaunaldia da berea. Gaur gertutik ezagutuko dugun enologo gazte honek Bartzelonan egin zituen ikasketak, eta, ondoren, Zarauzko txakolindegi batean ekin dio ibilbide profesionalari. Ezagutzen duzue txakolin beltza? Eta txakolin-patsa? Horiek dira, besteak beste, txakolinaren munduan proposatu dituen berrikuntzak.

Gertutik: Enkarni Gomez

2011/06/19

Enkarni Gomez Genua, EHU-ko Barakaldoko Meatze eskolan fiskako klaseak ematen ditu eta zientzia, teknologia eta generoaren arloan lanean dihardu. Arlo honetan egindako emakumeen inguruko erakusketa antolatu du eta horri buruz ere hitz egingo digu.

Felix Zubia